Remarketing

Remarketing to reklama wyświetlająca się osobom, które już były na naszej stronie www. Zachęcamy ich w ten sposób do ponownych odwiedzin i zamówienia usługi/produktu.

 

Pojawia się w sieci reklamowej Google Display Network, czyli na wszystkich stronach wyświetlających reklamy Google.

Jeśli internauta ogląda właśnie ulubiony portal informacyjny lub filmy na YouTube, wyświetli mu się nasza reklama.

Przypomina mu ona o naszej marce, danym produkcie/usłudze lub wyświetlając ciekawą promocję zachęca do powrotu na naszą stronę i skorzystania z oferty.

 

Korzyści z remarketingu:

 

  • możemy wielokrotnie docierać do tego samego użytkownika zainteresowanego naszą ofertą
  • doskonale zwiększa konwersje
  • płacimy tylko za kliknięcie, stawki są bardzo niskie
  • przypomina o naszej marce, jest bardzo pomocny w kampaniach  sprzedażowych i wizerunkowych,
  • możemy ustawić konkretną liczbę wyświetleń, po których reklama przestanie się wyświetlać danemu użytkownikowi