JASNE PŁATNOŚCI – PRZEJRZYSTA UMOWA
BRAK UKRYTYCH KOSZTÓW
Cennik reklamy w Google
Na koszt reklamy w Google składają się (ceny netto):
1/ miesięczny budżet przeznaczony na doładowanie konta w Google: dowolny, ale jego wysokość zależy od rezultatów, jakie chcesz uzyskać;
2/ opłata za obsługę kampanii dla agencji – u mnie jest to 15% od kwoty budżetu, minimum 290zł miesięcznie.
3/ Jednorazowa opłata aktywacyjna – 250zł.
EXTRA BONUS
Na początek dla nowych Klientów GRATIS:
KUPON 250 zł do wykorzystania na kampanię.
Ewentualne prace webmasterskie, kreacja grafik wyceniane są oddzielnie.
W cenniku podano ceny netto. Należy dodać 23% VAT.
Kampania jest tworzona indywidualnie pod Twoje potrzeby.
Przygotowuję BEZPŁATNIE projekt działań, szacowany koszt za kliknięcia (w Twojej branży, w Twojej konkretnej sytuacji) oraz ile szacunkowo nowych wejść na stronę www można uzyskać w ramach określonego budżetu.
Budżet w AdWords jest dowolny, ale nie może być zbyt mały jeśli masz dużą konkurencję czy szeroki zasięg.
Budżet kampanii można na Twoją prośbę w każdej chwili zwiększyć lub zmniejszyć – w zależności od skuteczności kampanii oraz Twoich oczekiwań.
Ja doradzę, jaki budżet jest optymalny w Twojej konkretnej sytuacji, abyś mógł sam zdecydować o wysokości inwestycji.
Dla nowych Klientów mam GRATIS: KUPON 250 zł do wykorzystania na kampanię. Pozwoli to obniżyć koszt w początkowym okresie testowym.
W JAKI SPOSÓB PŁACI SIĘ ZA KAMPANIĘ I ROZLICZA WPŁATY?
Klient dokonuje płatności samodzielnie na indywidualny numer rachunku bankowego przypisany do konta AdWords (przelewem lub kartą płatniczą).
Faktury za doładowanie konta w AdWords wystawia firma Google po zakończeniu poprzedniego miesiąca. Są one dostępne do pobrania po zalogowaniu do panelu AdWords. Klient zobowiązany jest do samodzielnego rozliczenia podatku VAT (obrót w Unii Europejskiej).
W razie potrzeby – bez obaw – pomogę Ci w odnalezieniu i pobraniu faktury z Twojego konta Google AdWords.
Za prowadzenie i optymalizację kampanii AdWords wystawiam fakturę VAT za bieżący miesiąc obsługi.
Ważne: robię wszystko, aby dostarczyć Ci realne efekty. Chcę, abyś pozyskał nowych klientów i zarobił na kampanii.
Dostarczam Ci wartościowy ruch na stronę www, nowe kontakty telefoniczne i zapytania przez formularze. Jednak ostatecznie to Ty musisz przekuć potencjalnie zainteresowanych w swoich Klientów.
Czy jesteś dobrym handlowcem? Twoje umiejętności (czy Twojego oddelegowanego pracownika) w dużej mierze decydują, czy internauta kupi akurat u Ciebie.