Remarketing – sztuka bycia w pamięci klienta, budowania zaufania i zapraszania do ponownych odwiedzin tam, gdzie czeka idealna oferta.
TU ODBYWA SIĘ NAJWIĘCEJ SPRZEDAŻY:

Remarketing to reklama wyświetlająca się osobom, które już widziały nasze pierwsze materiały.

Zachęcamy ich w ten sposób do ponownych odwiedzin i ocieplamy nasz wizerunek. Chcemy sprawić, aby odbiorca nas poznał, polubił i zaufał nam.

Pojawia się w sieci reklamowej Google Display Network, czyli na wszystkich stronach wyświetlających reklamy Google.
Jeśli internauta ogląda właśnie ulubiony portal informacyjny lub filmy na YouTube, wyświetli mu się nasza reklama.

Przypomina mu ona o naszej marce, danym produkcie/usłudze lub wyświetlając ciekawą promocję zachęca do powrotu na naszą stronę i skorzystania z oferty.

Korzyści z remarketingu:

  • możemy wielokrotnie docierać do tego samego użytkownika zainteresowanego naszą ofertą

  • doskonale zwiększa konwersje
    płacimy tylko za kliknięcie, stawki są bardzo niskie

  • przypomina o naszej marce, jest bardzo pomocny w kampaniach sprzedażowych i wizerunkowych,

  • możemy ustawić konkretną liczbę wyświetleń, po których reklama przestanie się wyświetlać danemu użytkownikowi