Reklama w wyszukiwarce jest podstawowym formatem reklamy internetowej, który należy stosować, jeżeli chcemy dotrzeć bezpośrednio do osób szukających naszych produktów czy usług.

ADD AN OVERLINE

Reklama w wyszukiwarce wyświetla się na zasadzie pokazywania wyników dopasowanych do słów kluczowych

wpisanych w Google oraz innych mniejszych wyszukiwarkach bazujących na Google (Onet, Gazeta.pl, Interia itp.)

Google Ads

– tam, gdzie Twoi klienci szukają odpowiedzi, Twoja oferta staje się rozwiązaniem.

Reklama w Google to najbardziej przyjazna forma reklamy w internecie

Jej główne zalety:


  • bardzo skuteczna – trafia do osób mających intencje zakupowe,
  • efekt pojawia się niemal natychmiast, zaraz po zatwierdzeniu reklam pojawiasz się w internecie. Dzięki temu użytkownicy poszukujący Twojego produktu/usługi łatwo trafią na Twoją stronę,
  • pozwala precyzyjnie mierzyć wyniki i opłacalność kampanii,
  • precyzyjnie kierowana i dopasowana do zainteresowanych: trafiamy do potencjalnych odbiorców szukających właśnie teraz informacji o konkretnej usłudze/produkcie, w danej lokalizacji geograficznej,
  • przyjazna dla adresata, brak agresji – pojawia się dopiero wtedy, gdy osoba zainteresowana szuka informacji (pozytywna reakcja zainteresowanego na otrzymane wyniki zapytania).
  • płacimy tylko za wyniki, gdy nie ma kliknięcia – nie płacimy.
  • stawki niskie w porównaniu do innych mediów reklamowych,
  • można elastycznie regulować budżet wydawany na kampanię, sam decydujesz o wydatkach. Ja tylko doradzam optymalne warianty,
  • można ustawić konkretną liczbę wyświetleń, po których reklama już nie będzie wyświetlać się internautom,
  • mechanizm ochrony Twoich pieniędzy zabezpiecza przed nieuczciwym działaniem konkurencji i „wyklikaniem” budżetu,
  • można prowadzić kampanie na całym świecie, w dowolnym języku.