Strony internetowe - pakiety CENNIK


100% GWARANCJI SATYSFAKCJI i ZERO RYZYKA

jeśli wersja demonstracyjna serwisu www nie spodoba Ci się, zwracam opłatę rezerwacyjną bez dodatkowych pytań!


Podano ceny brutto/ zawierają 23% VAT (chyba, że zaznaczono inaczej)

Wystawiam faktury VAT – więc od razu można wpłaty wliczyć w koszty

PŁATNOŚCI W ETAPACH:

  1. 20% przy złożeniu zamówienia – Opłata Rezerwacyjna,
  2. 40% dopłata po akceptacji wersji demonstracyjnej serwisu,
  3. reszta kwoty przed oddaniem Klientowi dostępu do strony

Cena: 1943 zł netto/ 2390 zł brutto


ZAWIERA:

  • Profesjonalny wygląd
  • Efektowny slider (do 3 ekranów z animacją)
  • Wprowadzenie treści do 10 podstron
  • Strona startowa zawiera do 6 sekcji (co to jest sekcja-zobacz tutaj)
  • Fotogaleria
  • Optymalizacja i umieszczenie w galeriach do 50 zdjęć dostarczonych przez Klienta (wyrównanie perspektywy, światło-cień, ostrość, wielkość dostosowana do internetu)
  • Blog firmowy
  • Interaktywna mapka dojazdu
  • Formularz kontaktowy
  • Wtyczka Facebook
  • Rejestracja i rok utrzymania jednej firmowej domeny internetowej
  • Panel CMS do samodzielnego zarządzania treścią na stronie www
  • Instalacja na serwerze (pomoc w doborze szybkiego serwera o optymalnych parametrach)
  • Konfiguracja kont pocztowych w domenie firmowej
  • Pełna responsywność (przyjazne wyświetlanie na tabletach, smartfonach)
  • Skrypt „ciasteczka”
  • Zaawansowany system do statystyk odwiedzin

Cena: 1943 zł netto/ 2390 zł brutto

Wpłać opłatę rezerwacyjną 20%

Cena: 3227 zł netto/ 3970 zł brutto


ZAWIERA:

  • Profesjonalny wygląd
  • Efektowny slider (do 3 ekranów z animacją elementów graficznych)
  • Wprowadzenie treści do 20 podstron
  • Strona startowa zawiera do 8 sekcji (co to jest sekcja – zobacz tutaj)
  • Fotogaleria
  • Optymalizacja i umieszczenie w galeriach do 100 zdjęć dostarczonych przez Klienta (wyrównanie perspektywy, światło-cień, ostrość, wielkość dostosowana do internetu)
  • Blog firmowy
  • Interaktywna mapka dojazdu
  • Formularz kontaktowy
  • Wtyczka Facebook
  • Rejestracja i rok utrzymania jednej firmowej domeny internetowej
  • Panel CMS do samodzielnego zarządzania treścią na stronie www
  • Instalacja na serwerze (pomoc w doborze szybkiego serwera o optymalnych parametrach)
  • Konfiguracja kont pocztowych w domenie firmowej
  • Pełna responsywność (przyjazne wyświetlanie na tabletach, smartfonach)
  • Skrypt „ciasteczka”
  • Zaawansowany system do statystyk odwiedzin
  • Wpisanie strony www do 3 zewnętrznych katalogów internetowych i map

Cena: 3227 zł netto/ 3970 zł brutto

Wpłać opłatę rezerwacyjną 20%

Cena: 4851 zł netto/ 5967 zł brutto


ZAWIERA:

  • Profesjonalny wygląd
  • Efektowny slider (do 5 ekranów, z animacją elementów graficznych)
  • Wprowadzenie treści do 20 podstron
  • Strona startowa zawiera do 10 sekcji (co to jest sekcja- zobacz tutaj)
  • Fotogaleria
  • Optymalizacja i umieszczenie w galeriach do 150 zdjęć dostarczonych przez Klienta (wyrównanie perspektywy, światło-cień, ostrość, wielkość dostosowana do internetu)
  • Blog firmowy
  • Interaktywna mapka dojazdu
  • Formularz kontaktowy
  • Wtyczka Facebook
  • Rejestracja i rok utrzymania jednej firmowej domeny internetowej
  • Panel CMS do samodzielnego zarządzania treścią na stronie www
  • Instalacja na serwerze (pomoc w doborze szybkiego serwera o optymalnych parametrach)
  • Konfiguracja kont pocztowych w domenie firmowej
  • Pełna responsywność (przyjazne wyświetlanie na tabletach, smartfonach)
  • Skrypt „ciasteczka”
  • Zaawansowany system do statystyk odwiedzin
  • Wpisanie strony www do 5 zewnętrznych katalogów internetowych i map

 

SYSTEM POZYSKIWANIA KLIENTÓW (obejmuje):

Moduł Przechwytywania Kontaktów:

  • rozbudowany system pop-up, exit-popup, top-bar
  • kreacja graficzna i konfiguracja 1 ekranu zapisu na biuletyn/lub wezwania do akcji
  • podpięcie do zewnętrznego autorespondera (automatyczny mailing)

Zredagowanie treści (copywritting) i ustawienie kolejki wysyłki pierwszych 10 e-maili w autoresponderze

Kreację graficzną Landing Page do zapisu na biuletyn

 


Cena: 4851 zł netto/ 5967 zł brutto

Wpłać opłatę rezerwacyjną 20%

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI i ZERO RYZYKA

jeśli wersja demonstracyjna serwisu www nie spodoba Ci się, zwracam opłatę rezerwacyjną bez dodatkowych pytań!

OPCJE DODATKOWE NA ŻYCZENIE KLIENTA:

SEO optymalizacja pod Google  – 50 zł netto x ilość podstron,

Zakup profesjonalnych zdjęć reklamowych do slidera lub podstron – koszt według cennika katalogu zdjęć.

Copywritting Magnetyczne Słowa / utworzenie lub zredagowanie tekstów dla strony startowej (wezwania do akcji, skrót oferty itp.) – 40zł netto x ilość sekcji.

Założenie i profesjonalna konfiguracja fanpage na Facebooku  197zł netto (w tym przygotowanie odpowiednich grafik, ustawienia pod profil działalności).

Umieszczenie danych firmy w Google Maps – 157zł netto.

Dokupienie każdej kolejnej polskiej domeny internetowej .pl lub .com.pl  11 zł netto /pierwszy rok.

Przedłużenie domen polskich .pl lub com.pl na kolejny rok 97 zł netto /rok.

Certyfikat SSL zwiększający bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów do strony firmowej – według stawek dostawcy serwera.

Dodatkowa wersja językowa firmowej strony www z obsługą przełączania – 50% wartości zlecenia za każdy dodatkowy język.

Opieka nad aktualizacjami CMS – 50 zł netto / co miesiąc lub 480 zł netto /rok jednorazowo (rabat -20%).

 

SYSTEM POZYSKIWANIA KLIENTÓW:

Moduł Przechwytywania Kontaktów – 580 zł netto/ 713 zł brutto

  • rozbudowane oprogramowanie do tworzenia pop-up, exit-popup, top-bar,
  • kreacja formularza zapisu na biuletyn: imię, email nadawcy,
  • kreacja graficzna i konfiguracja 1 ekranu zapisu na biuletyn/lub wezwania do akcji,
  • podpięcie do zewnętrznego autorespondera (automatyczny mailing)

 

Zredagowanie i ustawienie kolejki wysyłki pierwszych 10 emaili w autoresponderze 10x90zł= 900 zł netto / 1107 zł brutto

 

Kreacja graficzna Landing Page do zapisu na biuletyn – 349 zł netto/ 430 zł brutto


PRZYKŁADOWE REALIZACJE - tak może wyglądać Twoja strona www


OPINIE KLIENTÓW


KONTAKT:

Zadzwoń, jeśli masz pytanie lub uważasz, że mogę Ci pomóc

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jakie są etapy realizacji zlecenia

Działamy według harmonogramu. Pobierz standardowy harmonogram tutaj.

 

Pakiet Standard oraz Premium są realizowane w czasie do 16 dni roboczych (łącznie z czasem jaki Ty masz na zgłoszenie poprawek itp.) Realizacja pakietu VIP zajmuje około 6 dni roboczych dłużej.

 

Harmonogram obowiązuje nas oraz Ciebie – dlatego zobowiązujemy się oraz prosimy też Ciebie o zachowanie uzgodnionych terminów. To pozwala sprawnie działać bez dodatkowych kosztów.  

 

I etap: ustalenia wstępne, kompletowanie materiałów do www

 

To zależy od Ciebie, ile czasu potrzebujesz na skompletowanie materiałów. Zdaję sobie sprawę, że w pewnych warunkach ten etap może trwać nawet i trzy czy cztery miesiące – to w porządku.

 

W tym czasie możesz z mojej strony liczyć na doradztwo i wskazówki: podpowiem, co powinieneś zgromadzić pod kątem Twojej nowej strony www (kontakt tel oraz email).

 

Do dnia „zero” jako klient dostarczasz komplet materiałów na stronę, czyli ostatecznie zredagowane teksty, zdjęcia jeśli posiadasz, logo itp. Jest już wpłacona wcześniej opłata rezerwacyjna, za którą otrzymałeś fakturę VAT.  

 

 

II etap: przygotowanie wersji demonstracyjnej  

Od dnia „zero” następuje realizacja zlecenia i przygotowanie wersji demonstracyjnej działającej „na żywo” Twojej, indywidualnej strony www.

 

Jeśli wstępnie akceptujesz wersję demonstracyjną oraz zgłosisz poprawki i zmiany, opłata rezerwacyjna zmienia status i staje się częścią zapłaty za II etap realizacji,  a my nanosimy zgłoszone przez Ciebie poprawki.

 

Natomiast jeśli stwierdzisz, że wersja demonstracyjna zupełnie odbiega od Twoich wyobrażeń i nie ma co poprawiać 🙂  – na tym etapie możesz zrezygnować ze zlecenia i zwracam Ci całą kwotę rezerwacyjną.

 

W ten sposób masz 100% satysfakcji i ZERO RYZYKA.

 

Zgłoszenie poprawek do wersji demonstracyjnej oznacza kontynuację zlecenia.

 

Gotową zoptymalizowaną stronę internetową z naniesionymi poprawkami – masz już maksymalnie do 8 dni roboczych. Dopłacasz kolejne 40% wartości zlecenia za realizację II etapu zlecenia.  

 

III etap: konfiguracja strony na serwerze docelowym

 

Po zaksięgowaniu całości należności za realizację II etapu zlecenia (łącznie 60% wartości zlecenia) przenoszę stronę na Twój serwer docelowy. Instalacja oraz ustawienia i drobne korekty zajmują maksymalnie do 5 dni roboczych. Dopłacasz należność za realizację III etapu zlecenia (pozostałe 40% całej kwoty zlecenia).

 

Do 2 dni roboczych od zaksięgowania tej kwoty przekazuję Ci stronę do użytkowania: ujawniamy ją światu, otrzymujesz dane dostępowe oraz ściągę z kluczowymi instrukcjami specyficznymi dla Twojego serwisu.

 

Końcowe ustalenia formalne pisemne (przekazanie Klientowi praw majątkowych , specyfikacja elementów dzieła, faktura VAT itp.) – max. do 4 dni od zaksięgowania całej należności za usługę.

 

Od dnia przekazania strony do użytku masz 14 dni na zgłoszenie ewentualnych reklamacji dotyczących nieprawidłowego działania strony (pisemnie – kontakt email). Reklamacja nie obejmuje zmian w serwisie lecz naprawę ewentualnych pojawiających się błędów.  

Masz moje wsparcie w późniejszym czasie. Nie zostajesz sam/sama 🙂  i w razie potrzeby możesz liczyć na moją pomoc.

Rozważ też, czy potrzebujesz pomocy technicznej w postaci stałego nadzoru nad bieżącymi aktualizacjami kodu strony (i na wypadek ataku hakerów), czy tez wolisz to robić we własnym zakresie. Opłata za aktualizacje CMS to niewielka kwota płacona co miesiąc lub raz na rok (z rabatem).

Wersja demonstracyjna serwisu – czym jest?

To w pełni funkcjonalna, indywidualna strona internetowa z Twoimi tekstami i zdjęciami. Jest wykonana w oparciu o Twoje potrzeby i sugestie. Zawiera wszystkie kluczowe funkcjonalności.  

 

Możesz sprawdzić, jak będą się wyświetlać poszczególne elementy.  

Jeśli wstępnie akceptujesz wersję demonstracyjną oraz zgłosisz poprawki i zmiany, opłata rezerwacyjna zmienia status i staje się częścią zapłaty za II etap realizacji,  a my nanosimy zgłoszone przez Ciebie poprawki.   Natomiast jeśli stwierdzisz, że wersja demonstracyjna zupełnie odbiega od Twoich wyobrażeń i nie ma co poprawiać  – na tym etapie możesz zrezygnować ze zlecenia i zwracam Ci całą kwotę rezerwacyjną.

Sekcje na podstronie/ lub stronie głównej – czym są?

Sekcja to moduł na podstronie, który w specyficzny i przyciągający uwagę sposób wyświetla slogan reklamowy, wezwanie do akcji, link, jakąś inną treść, grafikę, animację itp.   Zobacz tutaj, jak to może wyglądać u Ciebie

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI i ZERO RYZYKA – czy rzeczywiście klient nic nie ryzykuje?

Daję Ci 100% gwarancji satysfakcji oraz ZERO RYZYKA. Zobacz zresztą rekomendacje, jakie mam od Klientów, z którymi współpracuję już długie lata. Pracuję rzetelnie, elastycznie podchodzę do indywidualnych potrzeb Klienta. Postaram się o Twoje całkowite zadowolenie z mojej usługi.   Jako Klient współpracujesz z człowiekiem (czyli mną J) a nie dużą agencją- molochem. To sprawia wielką różnicę: możemy sprawnie omówić rzeczy i sprawnie je realizować.   Szanuję też czas, bo czas to pieniądz. Wiem, że Ty też masz takie samo podejście.     Przy tworzeniu strony internetowej płatności przebiegają w trzech etapach (masz płatności rozłożone w czasie, nie musisz płacić od razu całej kwoty):  

  1. 20% przy złożeniu zamówienia – opłata rezerwacyjna;
  2. 40% wartości zlecenia – dopłata po akceptacji skorygowanej przez Ciebie wersji demonstracyjnej serwisu – zapłata za II etap realizacji;
  3. reszta kwoty przed oddaniem Klientowi dostępu do strony – zapłata za III etap realizacji.

  Opłata rezerwacyjna podlega całkowitemu zwrotowi na wypadek, gdyby wersja demonstracyjna strony Ci nie odpowiadała. A może nie zechcesz kontynuować ze mną współpracy? Masz tu swobodę i całkowite bezpieczeństwo, że nie „wtopisz” pieniędzy.   Gdy wnosisz zmiany i poprawki do wersji demonstracyjnej – oznacza to, że działamy dalej i realizujemy zlecenie.   Wniesienie poprawek oznacza też zmianę statusu opłaty rezerwacyjnej – staje się  ona częścią zapłaty za II etap realizacji.

Zdjęcia na stronę – kupować czy mogę dać swoje własne?

Tak, oczywiście jeśli masz własne zdjęcia dobrej jakości, umieścimy je na stronie – wtedy nie masz dodatkowych kosztów. Z tego powodu cena ewentualnego zakupu zdjęć do slidera nie jest uwzględniona w podstawowej cenie pakietu www.

Do slidera potrzebne będą zdjęcia bardzo dobrej jakości – liczy się przecież pierwsze wrażenie. Dlatego tutaj w razie potrzeby możemy się posiłkować zakupem profesjonalnych foto z katalogu zdjęć. Ostatecznie Ty decydujesz, co chcesz wybrać. Bez obaw, wygląd wizualny całego serwisu pozostaw mnie.  

Czy mogę dodać kolejne materiały do umieszczenia na stronę, później niż w dniu „zero”?

Tak, możesz, ale zostaną one dodane do strony po realizacji umówionego zlecenia, oraz jest dodatkowo płatne.   Staramy się trzymać harmonogramu, aby Klienci byli bardzo zadowoleni oraz otrzymali kompletną stronę internetową na czas. Nie chcemy niepotrzebnie wydłużać terminu oddania gotowej strony. To pozwala też zmieścić się w założonym budżecie.

Dodatkowe treści możesz swobodnie i bez dopłat dodać później we własnym zakresie, po przekazaniu Ci gotowej strony.   Po to przecież otrzymujesz system CMS do samodzielnego zarządzania treścią, aby łatwo i intuicyjnie dodawać teksty, zdjęcia, filmy itp.

Jeśli posługujesz się Wordem albo podobnym oprogramowaniem, swobodnie poradzisz sobie z edycją treści na www, którą dla Ciebie przygotuję.  

SYSTEM POZYSKIWANIA KLIENTÓW

Ludzie nie kupują od razu, za pierwszym razem, gdy wejdą na Twoją stronę www.

Z Twojego ruchu na stronie tylko 1% lub mniej osób kupuje/zamawia usługi. To oznacza, że przykładowo na 1000 wejść miesięcznie tylko 10 osób wysyła zapytanie lub zamawia produkt.

Tracisz 99% ruchu, za który prawdopodobnie zapłaciłeś (pozycjonowanie lub płatna reklama)

Najczęściej ludzie wchodzą na Twoją stronę, oglądają i przechodzą do innej strony – Twojej konkurencji. Tam też oglądają ciekawe materiały.

 

Jeśli konkurencja przyciągnie uwagę potencjalnego klienta lepiej niż Ty – właśnie straciłeś klienta!

 

Jak odzyskać więcej sprzedaży z 99% internautów, którzy byli na Twojej stronie internetowej i nie kupili?

Do tego właśnie służy System Pozyskiwania Klientów.

 

Zapisz się na mój newsletter – tam tłumaczę cały proces.

Co mi daje SEO optymalizacja pod Google

To bardzo ważne i niezbędne działania, poprawiające widoczność strony w katalogu Google.

Są pracochłonne, wymagają fachowej wiedzy. Niestety często są pomijane przez zleceniodawców a zwykle nie wchodzą w bezpośredni zakres stworzenia strony internetowej.

SEO optymalizację można nazwać wstępem do pozycjonowania strony.    

Co mi daje wpisanie strony www do zewnętrznych katalogów internetowych i map

Daje pozyskanie wartościowych linków z zewnątrz do Twojej strony. Dzięki temu otrzymujesz trochę lepszą pozycję w  wyszukiwarce Google. Wpis w wielu wartościowych serwisach jest  płatny. Link zamieszczony zostaje na rok lub dłużej, w zależności od zasad ustalonych przez konkretny serwis. 

Copywritting Magnetyczne Słowa

Magnetyczne słowa przyciągają uwagę i zachęcają do podjęcia akcji. Zwykle internauta trafi najpierw na Twoją stronę startową. Na pierwsze wrażenie zapracowujesz w czasie około 3-4 sekund. Niech odwiedzający w tym czasie ma możliwość szybko zorientować się, o czym jest strona, i czy coś ciekawego znajduje się na podstronach. Czy warto zatrzymać się w tym serwisie dłużej?

Dlaczego niektóre treści czyta się łatwo i odbiera pozytywnie? Ponieważ zostały napisane przez fachowców od copywrittingu (specjalistów od pisania przekonujących tekstów). To ważna umiejętność:

  • pisanie przekonujących treści zamiast nudnych ofert,
  • porywających nagłówków, zwracających uwagę,
  • wezwań do działania, którym trudno się oprzeć…

Copywritting Magnetyczne Słowa – to utworzenie lub przeredagowanie otrzymanych już tekstów dla strony startowej (wezwania do akcji, skrót oferty itp.). Do tego dobieramy odpowiednią grafikę, animację wybranych elementów, kolory.

Wszystko po to, aby trafić do uczuć odwiedzającego, zachęcić go do pozostania dłużej na stronie i przykuć uwagę.

Opieka nad aktualizacjami CMS – na czym polega?

W internecie zmiany zachodzą błyskawicznie – technologie i języki programowania stale się rozwijają.   Także hakerzy nie próżnują – chętnie wykorzystaliby Twój serwis do swoich celów.   Dlatego oprogramowanie strony internetowej wymaga stałego nadzoru oraz aktualizacji kodu. Możesz to robić we własnym zakresie lub zlecić mnie (niewielka opłata co miesiąc lub raz w roku).  

Opieka nad aktualizacjami CMS to nadzór techniczny, gdzie raz w miesiącu aktualizowane są moduły oraz „silnik” Twojej strony internetowej. Robiona jest kopia zapasowa serwisu (niezależnie od kopii robionych przez system serwera).

  W razie ataku hakerskiego zgłaszasz problem i przywracam Ci stronę z ostatniej kopii zapasowej.  

Czy potrzebuję certyfikat SSL?

TAK, na dzień dzisiejszy strony internetowe powinny posiadać certyfikat SSL, nawet jeśli nie są e-sklepami ani serwisami banków czy płatności internetowych.

  • strona w przeglądarce wyświetla się jako bezpieczna (z zieloną kłódką, podobnie jak strony logowania do banku itp.),
  • internauta czuje się bezpieczniej będąc na zaufanej stronie,
  • wkrótce wszystkie strony będą musiały posiadać ten certyfikat.

Oprócz kwestii bezpieczeństwa istotny jest  też wymóg Google. Posiadanie certyfikatu polepsza widoczność strony www w wyszukiwarce w stosunku do stron, które go nie posiadają.

Formularz kontaktowy – co zawiera? Czy jest potrzebny?

W pakiecie jest wliczona realizacja formularza kontaktowego. Realizujemy go na życzenie Klienta, ponieważ nie zawsze jest  potrzebny, a czasem wręcz przeszkadza na stronie. Ty decydujesz, czy potrzebujesz formularza kontaktowego.

Formularz zawiera pola: imię nazwisko, e-mail, tel, temat, treść wiadomości, captcha.   Wiadomość jest  wysyłana na adres e-mail podany przez Klienta. Zwykle jest  to główny adres firmowy.  

Czy otrzymam też szkolenie z zakresu obsługi strony www?

Twoja strona internetowa będzie zbudowana w oparciu o CMS WordPress (chyba, że ustalimy inaczej lub mam Ci zbudować serwis w oparciu o indywidualnie zaprogramowany system).   Dlatego, że jest przyjazny i intuicyjny w obsłudze, WordPress należy do najpopularniejszych CMS-sów na świecie. Używany jest przez duże korporacje oraz mikrofirmy.   Ponieważ w sieci znajdziesz setki tysięcy (dosłownie) instrukcji, video i pomocy „krok po kroku” do obsługi WordPressa, zupełnie zbędne jest  tworzenie przeze mnie kolejnego kursu obsługi.  

WordPress jest  przyjazny dla zwykłego użytkownika nie będącego programistą. Intuicyjny, łatwy w obsłudze. WordPress posiada miliony fanów oraz dziesiątki tysięcy profesjonalnych programistów, którzy aktywnie uczestniczą w rozwoju, aktualizacjach, implementowaniu nowych funkcjonalności. Mimo, że podstawowy silnik jest  bezpłatny, tzw. open source, większość zaawansowanych funkcjonalności jest  płatnych.

Ze względu na specyfikę Twojej strony www, otrzymasz ode mnie „ściągę” z kluczowymi instrukcjami dla Twojego serwisu.

autoresponder – do czego jest potrzebny?

Autoresponder to program do automatycznego wysyłania z góry ustalonej kolejki emaili w określonych odstępach czasu.   Jest częścią Systemu Pozyskiwania Klientów. Pomaga nawiązać i pielęgnować pozytywną relację z potencjalnie zainteresowanym.

Dzięki regularnie wysyłanemu mailingowi (wartościowa treść, video, bonusy etc.) osoba może Cię poznać, polubić i zaufać Ci.

W chwili, gdy potencjalnie zainteresowany jest gotowy kupić/zamówić usługę, zwraca się do osoby/firmy, którą przede wszystkim już zna, lubi i jej ufa.

Budując wieź z potencjalnie zainteresowanymi, z czasem zmieniasz ich w KLIENTÓW.

Można być jak rekin polujący na ofiary (klientów). Jest  to jednorazowe, kosztowne i pozostawia niesmak. 

Można też działać jak ogrodnik pielęgnujący ogród. Regularnie wykonany mały wysiłek pozwala w odpowiednim czasie na zbiór owoców i radość z wysokich plonów. Poza tym przyjemnie jest mieć rozkwitający ogród i dorodne owoce na wyciągnięcie ręki.

Landing Page – co to jest?

Landing Page to Strona Lądowania. Jest przygotowana w specyficzny sposób. Ma na celu wykonanie jednej pożądanej akcji, zwykle zapis na listę lub dokonanie zakupu jednego produktu. Strony Landing Page są w takich przypadkach o wiele skuteczniejsze, niż zwykłe strony internetowe.