"3 główne problemy z reklamą i jak je rozwiązać?"
Obejrzyj ten materiał, jeśli wydajesz pieniądze na reklamę
a rezultaty są słabe i wciąż masz za mało klientów.
Rozwiązania dam Ci w kolejnych krokach!
Zastanawiasz się, jak rozwiązać trzy główne problemy z NIESKUTECZNĄ REKLAMĄ, która w dodatku generuje WYSOKIE KOSZTY?
Jak byś się czuł, gdybyś mógł:
- pozyskać więcej klientów na Twoje produkty/usługi
- obniżyć koszty reklamy
- uzyskać przewagę nad konkurencją
- lepiej wykorzystać internet, który jest świetnym źródłem potencjalnych klientów dla większości branż
Pierwszy problem:
Otóż wysyłasz reklamę MASOWĄ – skierowaną ogólnie do wszystkich i liczysz, że gdzieś tam w eterze trafi ona na potencjalnych klientów i ich zainteresuje
Robisz jednorazowe okazyjne akcje i MASZ NADZIEJĘ że to zadziała.
Zazwyczaj takie działanie jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto.
Drugi problem jest związany z funkcjonowaniem w internecie, i tutaj powszechne są trzy sytuacje:
- masz za mało ruchu na stronie www, więc dlatego nie ma zamówień ze strony,
- albo: masz ruch na stronie, notujesz wejścia, ale jest to ruch mało wartościowy, więc nadal brak Ci zamówień, (ponieważ na stronę firmową trafiają przypadkowi ludzie i roboty internetowe a nie potencjalni klienci. A nawet jeśli trafiają osoby poszukujące Twoich usług czy produktów, niestety nie zamawiają u ciebie lecz u konkurencji.)
- prowadzisz regularne działania na swoim fanpage na facebooku, ale oprócz pozyskania nowych lajków czy pozytywnych komentarzy nie ma większych korzyści, brak sprzedaży do nowych fanów pozyskanych z facebooka.
ZIMNY RYNEK - trzeci problem
Kierowanie oferty do zimnego rynku to zupełna porażka
Otóż przekonałeś się, że w twoim przypadku nie działają/ albo działają bardzo słabo takie działania jak:
- lokalne targi branżowe, imprezy,
- reklama w lokalnych czasopismach, dziennikach,
- ulotki, bannery, plakaty itp.
Te wszystkie działania są czasochłonne i nie dają oczekiwanego efektu.
O rozwiązywaniu tych i innych problemów z pozyskaniem nowych klientów będę mówić w kolejnych materiałach.
Jeżeli te problemy dotyczą Ciebie, bo jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz firmę albo zajmujesz się sprzedażą produktów czy usług i chcesz się dowiedzieć więcej w kwestii skuteczniejszego pozyskiwania nowych klientów,
kliknij w link poniżej i zostaw namiar, gdzie mam ci przesłać linki do kolejnych materiałów.
Szanuję Twoją prywatność, nikomu nie udostępniam Twoich danych. Zawsze możesz się wypisać
Zatem kliknij w link, zostaw namiar do siebie i do usłyszenia niebawem.