Adwords - DLACZEGO WARTO?

Reklama w wyszukiwarce jest podstawowym formatem reklamy internetowej, który należy stosować.

Reklama w wyszukiwarce wyświetla się na zasadzie pokazywania wyników dopasowanych do słów kluczowych wpisanych w Google oraz innych mniejszych wyszukiwarkach bazujących na Google (Onet, Gazeta.pl, Interia itp.)

Tu precyzyjnie trafiamy do naszej grupy docelowej, możemy zdefiniować nawet i kilka tysięcy słów kluczowych, na które chcemy być widoczni.

To najbardziej przyjazna forma reklamy w internecie.

Jej główne zalety:

– bardzo skuteczna

– efekt pojawia się niemal natychmiast, zaraz po zatwierdzeniu reklam pojawiasz się w internecie. Dzięki temu użytkownicy poszukujący Twojego produktu/usługi łatwo trafią na Twoją stronę.

– pozwala precyzyjnie mierzyć wyniki i opłacalność kampanii

– precyzyjnie kierowana i dopasowana do zainteresowanych: trafiamy do potencjalnych odbiorców szukających właśnie teraz informacji o konkretnej usłudze/produkcie, w danej lokalizacji geograficznej

– przyjazna dla adresata, brak agresji – pojawia się dopiero wtedy, gdy osoba zainteresowana szuka informacji (pozytywna reakcja zainteresowanego na otrzymane wyniki zapytania)

– płacimy tylko za wyniki, gdy nie ma kliknięcia – nie płacimy

– stawki niskie w porównaniu do innych mediów reklamowych

– można elastycznie regulować budżet wydawany na kampanię, sam decydujesz o wydatkach. Ja tylko doradzam optymalne warianty.

– można ustawić konkretną liczbę wyświetleń, po których reklama już nie będzie się wyświetlać internautom

– mechanizm ochrony Twoich pieniędzy zabezpiecza przed nieuczciwym działaniem konkurencji i „wyklikaniem” budżetu

– można prowadzić kampanie na całym świecie, w dowolnym języku